Reacția norvegienilor nu a întârziat să apară după spotul „Takk, Norge!” lansat de Vinăria Purcari. Portalul de știri Nettavisen, prima publicație online din Norvegia ne-asociată vreunui ziar din offline, a lansat o știre despre campanie, făcând trimitere și la un articol Reuters care cataloga embargoul Rusiei ca un gest de intimidare politică.

„Cred că e extraordinar că noi, norvegienii, susținem vinurile din Moldova. Data viitoare când cumpăr un vin trebuie să fiu mai atent în ce țară e produs acesta”, spune utilizatorul Espen Saga Næss.
Portalul norvegian The Local.no a scris că Purcari „a topit inimile în Norvegia cu filmulețul lor”, pe când un blogger norvegian de vinuri, @365wines, a comentat pe Instagram că este încântat să poată găsi vinurile Purcari în rețeaua de magazine din Norvegia.
mai mult la : http://diez.md/2015/04/08/reactia-norvegienilor-la-spotul-purcari-tussen-takk-norvegia/
Portalul norvegian The Local.no a scris că Purcari „a topit inimile în Norvegia cu filmulețul lor”, pe când un blogger norvegian de vinuri, @365wines, a comentat pe Instagram că este încântat să poată găsi vinurile Purcari în rețeaua de magazine din Norvegia.
mai mult la : http://diez.md/2015/04/08/reactia-norvegienilor-la-spotul-purcari-tussen-takk-norvegia/